نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات

آخرین اخبار از نقل و انتقالات

مسابقات یورو 2016 به بازی های نهایی خود در دور مقدماتی می رسد ولی تیم های بزرگ اروپایی به دنبال خرید و فروش بازیکنان خود هستند تا ترکیب خود را برای فصل بعد زودتر از گذشته آماده سازند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به اخرین اخبار نقل و انتقالات:

 

رسانه های ایتالیایی امروز اعلام کردند:

 

رئالی ها خواهان بازگشت موراتا به تیم خود شده اند و سران یوونتوس تصمیم دارند باتشوایی بازیکن گلزن و تیزهوش باشگاه مارسی را خریداری کنند تا این بازیکن جانشین مهاجم اسپانیایی شود.

 

گقته می شود رابطه ی خوب مدیران یوونتوس با مدیران تیم فرانسوی، باعث می شود تا این انتقال خیلی زود نهایی شود.

 

درحالی که روز گذشته مشخص شد براردی به تیم یوونتوس نخواهد پیوست، مدیر برنامه های این بازیکن در اظهار نظری عجیب گفت:

 

پیشنهاداتی برای موکل من رسیده که یکی از این پیشنهادات مربوط به تیم اینتر می باشد اما مساله اینجاست که تیم ساسولو برای وی تصمیم می گیرد، نه سران تیم یوونتوس.

 

روزنامه های معتبر اروپایی امروز در مورد ویتسل خبری را منتشر کردند و بر این اساس مدعی شدند باشگاه یوونتوس مذاکراتی را برای خرید این بازیکن انجام داده اما قیمت بالای این ستاره باعث شده تا روند مذاکرات کند تر از قبل شود.

 

باشگاه ولفسبورگ آلمان به جمع تیم های خواهان سیمونه زازا اضافه شد و سران این تیم، شرایط مهاجم ملی پوش ایتالیا را سوال کرده اند.

 

مائوریسیو ایزلا بازیکن شیلیایی در لیست خرید باشگاه لازیو قرار گرفته و موکل وی مدعی شده به زودی تصمیم نهایی برای تیم بعدی وی گرفته خواهد شد.

 

یکی از مقامات باشگاه کالیاری امروز در رابطه با پادوین گفت:

 

همه چیز نهایی شده و مشکلی در این زمینه نیست. سیمونه پادوین به تیم ما خواهد پیوست و این موضوع طی امروز و فردا رسمی خواهد شد.

 

رسانه های آلمانی امروز اعلام کردند:

 

بناتیا خواهان بازگشت به فوتبال ایتالیا می باشد و در حال بررسی شرایط تیم های خواهان خود از جمله یوونتوس و رم می باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: